גלוסיבוקס אוגוסט

Posted by on Aug 31, 2012 in הגרלה, טיפוח, תכשיטים | 5 Comments

– איחור אופנתי, מדוע את מפרסמת את הפוסט על גלוסיבוקס אוגוסט רק עכשיו? קצת מאוחר לא?

– ובכן, כמה וכמה נשים פנו אליי וביקשו להמתין עם פרסום הסקירה על הגלוסי עד ה-30 לחודש, כשכולן בוודאות קיבלו את הקופסא שלהן כדי לא לקלקל את ההפתעה.

אז הנה אני בסקירת גלוסי מרגשת מתמיד, החודש היו לנו שלושה (!!!) מוצרים בגודל מלא, ופעילות אשר איפשרה ל,1000 גלוסיות יקרות לקבל במתנה צמיד כסף טהור של פנדורה. מה היא פנדורה אתן שואלות? המתינו בסבלנות, הכל יתברר אחרי כמה תמונות.

אז הנה גלוסיבוקס אוגוסט במלוא תפארה, כאן תוכלו לשזוף את עיניכן במוצרים בשדה הגידול הביתי שלהם.

את הצמיד אינכן רואות כי התלהבתי מידי ומיד ענדתי אותו על פרק כף ידי השמח. מבטיחה תמונה בהמשך.

סקירת מוצרים:

OPI שמן קוטיקולה גודל מלא: קוטיקולה (מסתבר שכך אומרים בעברית) הוא העור שמסביב לציפורן אותו בדרך כלל המנקירוסטית מסדרת או מורידה לפי הצורך. השמן נועד לרכך את העור שמסביב לציפורן ובכך למנוע את העור הקשה אותו צריך להסיר בטיפול. ניתן להשתמש בו מידי יום, האפליקטור מאוד נוח, פשוט מושחים את השמן מסביב לציפורן ומעסים מעט בכדי להחדיר את החומר פנימה.

MINUS 417 קרם לרגליים גודל מלא: את החברה אני מכירה עוד קודם, מוצרי איכות במחירים סבירים, אני מודה שבדר”כ אינני משתמשת בקרם מיוחד לכפות הרגלים אלא ממשיכה את עיסויי הגוף עם קרם גוף סטנדרטי, אך שמחתי ביותר לקבל את הקרם בכדי להתנסות, ואני יכולה לומר שהוא מוצלח ביותר.

Syoss מסכה מאיצת ברק לשיער גודל מלא: מכירות את הנשים האלה שהשיער שלהן גולש ומבריק וזה מעצבן? אני אחת מהן, אבל אל תדאגו- יש לי חסרונות רבים. בכל אופן, ביומיום אינני נוהגת להשתמש ב”מרכך” ואני ממליצה למי שלא חייבת להשתמש בו- לזנוח אותו. לעומת זאת, מסיכות יכולות להיות מאוד חיוביות, בייחוד אם לא שמים כמות עצומה ומשתדלים להימנע ממגע עם שורשי השיערה. את המסיכה ניסיתי ביום פינוק עצמי כחלק מאמבטיית קצף ופילינג לגוף, לא ראיתי שינוי משמעותי בשיער (כפי שאמרתי הוא גולש ומבריק) אבל זה לא אומר שאתן לא תראו.

Clinique גלוס: כולנו מכירות ואוהבות את קליניק, חברת הבת הזולה יותר של אסתי לאודר. מוצרים היפו-אלרגניים באיכות מעולה. הגלוס אמנם לא “כוס התה שלי” אני משתדלת להתרחק מגלוסים באשר הם, בייחוד וורודים, אבל אין להכחיש שמדובר במוצר טוב ואני כבר מתבלבטת בין שתי חברות שביקשו אותו.

SABON קרם לחות לכפות הידיים: כאן הזמן לומר שבתיק שלי תמיד יימצאו שני פריטים (יותר משניים כמובן) מחטא ידיים, וקרם ידיים. לכן התרגשתי כשקיבלתי את קרם הידיים, בייחוד בגרסא מוקטנת (זה מוקטן? יש הרבה ממנו) עוד יותר התרגשתי כשראיתי שהוא בריחות האהובים עליי, כן אני פרחה של ווניל פצ’ולי לבנדר, מה לעשות? בקיצור, אחלה מוצר, התיק שלי שמח לקבל אותו.

DIESEL לאברדוז: דוגמית של הבושם החדש של דיזל (שמחתי שהדוגמית היא אכן של בושם חדש בשוק ולא של אמור אמור למשל), אני חשבתי שהוא חביב (למרות ריח אניסי), בן הזוג הטיל וטו, ובכך הסיפור נגמר.

וכעת אנחנו מגיעים לחלק בסקירה בו החיוך מתפרש על פניי שוב- הצמיד של פנדורה בשווי 300 שקלים.

הצמיד נועד כבסיס להרכבה אישית, בסניפי פנדורה ישנם סוגים שונים של חרוזים אותם ניתן לקנות ולהשחיל על הצמיד ובכך ליצור צמיד ייחודי ואישי. הרעיון די מקסים, כל אירוע משמעותי בחיים מסומל על ידי חרוז, למשל : לידת ילד ראשון, נישואין, חופשה רומנטית בפאריז, וכולי.. את החרוזים והעיצובים השונים תוכלו לראות כאן באתר של פנדורה.

סיכום קצר, גילוי נאות ותזכורת:

קופסאת אוגוסט: מרגשת וטובה, אני כל כך שמחה שהמותג של גלוסי הפנים את צרכי הלקוחות וסיפק קופסאות שוות ומגוונות

גילוי נאות: את הקופסא שסקרתי קניתי מכספי, את הקופסא שקיבלתי לסקירה אני מגרילה בהגרלה הגדולה.

תזכורת: ההגרלה הגדולה! אתן רוצות גלוסיבוקס משלכן? אני מחלקת לכן אחד, רק כנסו לפוסט הזה!

עוד סקירות של גלוסיבוקס אוגוסט תוכלו למצוא כאן:

בסרטון היוטיוב של שרית המקסימה

בבלוג של טל פלג

בבלוג של ורד’ס סטייל

בבלוג של הפיה השחורה

בבלוג של מיי ביוטי

אם שכחתי להוסיף את הבלוג שלכן, אנא כתבו לי בתגובה :)

יום נהדר וסופ”ש מקסים, ממני

5 Comments

  1. מיכל (להוציא את השלדים מהארון)
    August 31, 2012

    לא נעים לי להגיד אבל הקרם של מינוס 417 נשלח באחד הגלוסיבוקס הקודמים, לפני שביטלתי את המנוי. הקרם נחמד אבל אם הייתי עדיין לקוחה משלמת הייתי זועמת כרגע.
    במסיכה לשיער אני משתמשת בקביעות למען האמת (אם כי תמיד מחפשת מוצרים נוספים), היא מצילה חיים לשיער יבש ושרוף שהתעללו בו עם מגוון חמצונים.

    Reply
    • BeautyBitch
      September 1, 2012

      לא ידעתי על הכפילות, מודה שלא הצטרפתי המיום הראשון.. אבל באמת לא נחמד מצידם.

      Reply
    • ירדן
      September 1, 2012

      הקרם שנשלח בקופסה הקודמת הוא קרם גוף. זה קרם רגליים.

      Reply
      • BeautyBitch
        September 1, 2012

        ירדן, תודה שתיקנת אותנו על טעותנו :)

        כיף שאת פה

        Reply
  2. גלוסיבוקס אוגוסט 2012 שלי - August 2012 GlossyBox | ריסים ורסיסים | בלוג איפור וטיפוח
    September 1, 2012

    […] נוספות על גלוסיבוקס אוגוסט (ראיתי שם קופסאות שונות) איחור אופנתי (היא גם מגרילה גלוסיבוקס) ערוץ היוטיוב של שרית ברוטמן My […]

    Reply

Leave a Reply