ארבעת הטרנדים של סתיו חורף 2014

Posted by on Sep 26, 2013 in אופנה, עיצוב | 6 Comments

פעם ראשונה שאני בתצוגת אופנה בלונדון, ההתרגשות בשיאה, ואני נעה בין לבהות בבגדים, לבין לתקתק במהירות באייפד בכדי לחלוק איתכן כל רגע ורגע.

תצוגת האופנה בה נכחתי נקראה ״טרנדים״ כמה וכמה לוקים אשר ייצגו את הסתיו-חורף אשר בדרכו אלינו. ארבעה טרנדים בלטו בלונדון פאשן וויקנד, והנה הלוקים הכי נכונים לזמן הקרוב.

חזרה לטבע: טרנד שמקורו באייטיז הצוהלים, בתוך הררי קוקאין (סם התקופה) והאיפור המוגזם, הטרנד היה- גדול, פראי, חייתי. הסתיו הזה הוא מגיע בצורה יותר מעודנת, ולא כל כך בוטה. חשבנו שנפטרנו מהפרינטים החייתים? לא ולא, הם נשארים איתנו בתוספת של פרוות (לא אמיתיות!) דמוי עור, צבעי אדמה וירוקי טחב. כן כן, טחב. לכל אחת מאיתנו יש כבר פריט חייתי בארון, הודות לקיץ האחרון- ואין שום סיבה להשאיר אותו על המדף- בשילוב פשוט עם צבע אדמה, את הופכת לדמות הכי אופנתית בשכונה.

Back to nature

Back to nature

animal 8

להרפתקניות

animal 2

למהססות

animal 3

וורוד: הצבע המאסט של העונה הקרובה הוא וורוד. כמובן מתאים לאוהבות הוורוד פלאפי למיניהן והמראות העדינים, אך לא רק. אני אישית לא אהדתי וורוד (בלשון המעטה) עד השנים האחרונות, הוא תמיד נתפס בעיניי כצבע של “בנות” ולא רציתי להיתפס ככזו, אז התרחקתי ממנו. עם השנים, קיבלתי את הנשיות שלי, והתחלתי לאהוב וורוד על כל צבעיו. אבל, אם אתן עדיין לא חובבות וורוד, דעו שוורוד יכול להופיע בהרבה צורות מפתיעות ומרגשות- וורוד על שחור, וורוד זעקני על וורוד בייבי, אפילו גוון הפודרה מותר.

pretty in pink 1

לאוהבות המושבעות של וורוד

pretty in pink 2

לאלו שפחות

pretty in pink 5

שייפאפ: אם החזרה לטבע הייתה קריצה לאייטיז, עכשיו אנחנו חוזרות קצת יותר אחורה בזמן לסבנטיז המשוגעים. הדפסים הדפסים הדפסים- הגיאומטריים לא עזבו והם נשארים בצבעים בולטים הרבה יותר, עירבובים של הדפסים, ברמה כמעט פסיכודלית, הכל מותר, והכל אפשר, ובעיקר- בלי ביישנות.

shape up 2

shape up 4

לאמיצות

shape up 8

למתונות

shape up 7

וויקטריאנה: לפי הטרנד החדש- וויקטוריאנה היא הדרך החדשה ללבוש שחור. כולנו מכירות את הטרנד הזה, והוא ממשיך איתנו גם לסתיו הזה. עדינות, נשיות, תחרות, גזרות מאוד שמרניות, צנועות למראה, כמעט דתיות הייתי אומרת, ההשראה לגזרות בוודאי נלקחה מבגדי נזירות וכמרים, אבל ניתן בהחלט ללכת על מראה יותר דרמטי, גוטי, רוקרי ואפל עם הטרנד הזה. הדפסים עתיקים למראה, שחור ולבן בעיקר, אבל לא רק. מיקס אנד מאטץ׳ של בדים שקופים, הסקאלה נעה בין שבריריות, לכוחניות בצורה שאני אישית מאוד מתחברת אליה.

ההשראה

victoriana 4

והיום

victoriana 3

victoriana 2

למתחברות לעבר

victoriana 12

למודרניות יותר

victoriana 10

אז אלו היו הטרנדים שלנו לסתיו חורף 2014, שימו לב שהרבה פריטים שנלבשו בעונות הקודמות יכולים להילבש גם עכשיו, המראה הכללי לא התהפך, אלא רק עבר אבולוציה קלה, לכן אין שום סיבה להכביד על הארנקים.

מקווה שנהניתן, לעוד ממני אתן מוזמנות להירשם כמנויות לבלוג ולקבל מייל בכל פעם שאני מקשקשת, וכמובן שאשמח אם תחבבו את הדף של הבלוג בפייסבוק

אהבה מברלין,

מעין.

6 Comments

  1. IritA
    September 26, 2013

    זה נפלא ונחמד להתעדכן! אהבתי את הפוסט. איזה כיף תצוגת אופנה בלונדון :)
    אהבתי ממש את הטרנד הויקטוריאני. כשהייתי ילדה וצפיתי בסדרות בריטיות תקופתיות חלמתי להתלבש ככה..
    בכיף הייתי הולכת על ה”למתחברות לעבר”… נחמד כזה ואצילי 😉 גם המודרני מדליק
    הטרנד הורוד על הדוגמנית נראה מהמם. אהבתי מאוד גם את הוסט עם ההדפסים הגיאומטרים

    Reply
    • BeautyBitch
      September 27, 2013

      תודה רבה יקירה :)

      גם אני מאוד אוהבת את הסגנון הוויקטוריאני, בייחוד כשהוא לוקח נטייה גוטית. כנראה קריצה להייסקול שלי.

      אני חושבת שאת חייבת להצטלם עם המחוך, אני בטוחה שהוא יהיה לך מהמם.

      Reply
  2. marjorie morningstar
    September 29, 2013

    תכל’ס, הויקטוריאני חוזר כל חורף שני, לא? (ואני אומרת את זה בתור בחורה שקנתה שלשום חולצה ויקטוריאנית א-לה נינט ב-MTV AWARDS).

    מכל מה שהצגת, הכי התחברתי לחייתי+אדמתי. הויקטוריאני מרגיש לי כמו טרנד לעוס, הדפסי הסבנטיז מיצו את עצמם בחולצות של אברי גלעד והוורוד מרגיש לי כמו חזרה אל תחילת שנות האלפיים (אז זה היה יותר סגול, אבל עדיין). מה שכן, הארנק הוורוד ממש מהמם ולא הייתי מתנגדת שיהיה בבעלותי.

    Reply
    • BeautyBitch
      September 30, 2013

      האמת היא שהוויקטוריאני מלווה אותנו כבר כמה עונות, לפעמים באופן מתון יותר ולפעמים פחות, אבל הוא לא ממש עזב. בנוגע לסבנטיז, אני נעלבת קשות מכך שאת משווה את הבגדים שהצגתי לחולצות המטופשות של אברי גלעד. אני מאוד מתחברת להדפסים של הסבנטיז, כנראה כי תמיד חשבתי שנולדתי בעשור הלא נכון, במקום הלא נכון. אני נערת פרחים, עמוק עמוק בפנים.

      Reply
  3. Peacha
    September 29, 2013

    וואו איזה כיף לך! גם לונדון וגם אופנה?
    יש שם כמה פריטים שאני יכולה לחלום שאאמץ אותם… עד שאתעורר:)

    Reply
    • BeautyBitch
      September 30, 2013

      כן, לונדון בהחלט מדהימה. אבל גם את בילית לך באמסטרדם :) ראיתי את הפוסט המקסים שלך בנושא.

      Reply

Leave a Reply