המדריך המלא לשופינג בברלין- חלק 1

 אז אני כאן כבר מספיק זמן כדי להכיר קצת את העיר. הלכתי ברחובות, איבדתי את עצמי ברכבות התחתיות ובעיקר, חיפשתי מקומות מגניבים לשופינג, אוכל, תרבות ומסיבות.

כשליחתכן הנאמנה מעבר לים החלטתי לכתוב מדריך מפורט- הכי מפורט שיש, בנוגע למקומות שאתן פשוט חייבות להגיע אליהן בתור שופוהולית שמכבדת את עצמה. הכל החל מחנויות יד שנייה נסתרות בהן מוכרים בגדים במשקל (!) דרך רשתות זולות במיוחד סטייל H&M שניתן למצוא רק באירופה והפעם: TK Maxx חנות הריטייל הגדולה ביותר בברלין למותגים ומותגי על.

זהו הפוסט הראשון בסדרה, מאז כבר הספקתי לכתוב את הפוסט השני.

בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לחברי היקר עאדל, לשעבר מאפר הבית של דיור ואושיית אופנה שבדית (כרגע, הוא די קוסמופוליטי) שהכיר לי את המקום המופלא. אני מודה, אני מריירת על מותגים (מי לא?) ועאדל תמיד מוציא לי את העיניים עם לואי ויטון חדש או עניבת הרמס. כשהוא הגיע לביקור בברלין הוא אמר לי שיש מקום בו גם אני אוכל למצוא מותגים. לא האמנתי כל כך, 50% מ- 1000 יורו זה עדיין מחוץ לתקציב שלי. אבל עאדל הרגיע אותי ואמר שמעטים הפריטים שמגיעים מעבר למ-100 יורו. ונכון, פרט לפריט אחד בדוגמאות שלי- כל הפריטים נמוכים מ-100 יורו. נמוכים בהרבה!

לTK יש שלושה סניפים בברלין רבתי, ואני מתכוונת למפות לכן את כולן- נתחיל בסניף שאני אישית הכי אוהבת: נויקלן. אז מה היא TK? באופן עקרוני לכל מותג על, (כן גם לולנטינו) יש עודפי ייצור, מחסנים מלאים בבגדים מעונות קודמות, או שפשוט לא נמכרו. וכאן TK נכנסת לתמונה, היא מייבאת לחנויותיה את הפריטים, ממותגים כמו: ורסאצ׳ה, קלווין קליין, מייקל קורס, קאוואלי, טודס, דולצ׳ה וגבאנה, פראדה, וויוויאן ווסטווד (ובאמת שיש עוד) ומסדרת אותם באופן מרושל. מה זה אומר מבחינת השופוהולית הממוצעת? שכדי למצוא משקפי גוצ׳י ב-30 יורו, אין מה לעשות, תיאלצי לפשפש. כחלק מהסיבה שהמחיר כל כך זול היא שהחנות מסדרת את הבגדים לפי תואר בלבד, כלומר: שמלות, חצאיות, מעילים, וכולי. התפקיד שלכן הוא לברור ולחפש את הפנינים שנמצאות בין הקולבים, כי TK לא מחזיקה רק מותגי על, בין המעברים תמצאו אינסוף פריטים מיובאים, בעיקר מאיטליה אבל לא רק. אם אתן נדלקות על פריט שלא נמצא ברשימת הא׳ אל תדאגו, גם הוא מגיע מבית טוב ואין להשוות אותו בכלל לרשתות זארה ו21 פור סבן למיניהן.

אני אוהבת את סניף נויקלן במיוחד דווקא בגלל שהוא לא מסודר בצורה מושלמת, ורוב השופוהוליות מעדיפות לקנות בצד המערבי של העיר. לכן כמעט ולא תמצאו כאן תיירות, בעיקר גרמניות שמחפשות מציאות. לכן- הסיכוי שלכן להיתקל בפריט שווה במיוחד גבוה יותר. ככל שהחנות לא ממפה את המותגים, כך אחרות לא יגיעו אליהן, זה משחק דמים והוא אכזרי. אני צוחקת, זה די נחמד, כמו לחפש את המטמון. סניף נויקלן הוא די גדול ומחולק לשתי קומות- הראשונה: נשים: בגדים, משקפי שמש, צעיפים, שעונים, תיקים, ארנקים, לבנים, קוסמטיקה וכל מיני פיצ׳יפקעסים ליד הקופה. הקומה השנייה: נעלי נשים, גברים וילדים, תיקים, מזוודות, בגדי ילדים, צעצועים, בגדי גברים, עיצוב בית.

אז כמו בלוגרית טובה (ובכלל בלי כוונות נסתרות לקנות משהו לעצמה) הגעתי לסניף חמושה בפלאפון, (מצלמות הן קצת לא מקובלות) וריגלתי עבורכן, תוך כדי סיכון קשה ביותר לקבלת מבטים זועפים מכל כיוון. מצאתי כמה דוגמאות חביבות ביותר, כדי להכניס אתכן לתחושה ולהראות לכן מה אתן יכולות למצוא בחנות.

11
תיק עור בינוני של Kenneth Cole מחיר: 34.99 יורו

55מימין לשמאל: ג’ינס מהמם של ריפליי (לא יכולתי לצלם את כולו, סורי) מחיר: 16.99 יורו, חולצה מכופתרת מפוספסת של קלווין קליין מחיר: 24.99 יורו, ג’ינס בגזרה ישרה של קלווין קליין מחיר: 27 יורו.

44

שמלת ערב של מייקל קורס מחיר: 54 יורו

33

משקפיים יקירותיי, משמאל לימין: משקפי שמש של פראדה מחיר: 58 יורו, משקפי שמש של וויויאן ווסטווד מחיר: 29.99 יורו, משקפי שמש של מארק ג’ייקובס מחיר: 18.99 יורו.
22

אמרתי שיהיה אחד שעולה יותר מ-100 יורו והנה הוא: תיק של רוברטו קאוואלי מחיר: 119.99 יורו . די משתלם לדעתי :)

כמה עצות מאחת שיודעת:

1. הכירו את המותגים שלכן: יכול להיות שאתן מפספסות מותג אירופאי שווה במיוחד רק כי הוא לא נופל לתוך הקטיגוריה של מותג על, אז עם סמארטפון ביד, וגוגל, בררו.

2. קודם להכניס את הפריטים לסל ואז להתלבט או לחפש. זכרו שישנם פריטים שלא רק אתן רוצות, ואם הם לא נמצאים על הקולב, הן שלכן עד שתחליטו אחרת, אז תעמיסו ודאגו למיין אחכ.

3. סבלנות. תנו לעצמכן זמן לעבור בדקדקנות על הפריטים, זה יכול להיות מעט מעייף, אבל כשאתן מוצאות חזיה של דולצ׳ה וגבאנה ב-7 יורו (מקבילה של 30 שקלים חדשים) זה שווה את זה.

4. כשאתן יוצאות מתאי המדידה, דאגו שהבגדים על הקולבים, כך לא תקבלו מבט כועס ממוכרת גרמניה ומתוסכלת.

5. אם אתן לחוצות בזמן או שסתם לא מתחשק לכן לעבור את כל החנות- הכי קל למצוא מותגים במשקפי שמש: הלוגו נמצא תמיד על הצד, וניתן לעבור עליהם די בקלות. (זה כמובן אם אתן זקוקות למשקפי שמש)

6. מחלקת הנעליים יכולה להתבלגן בקלות, אז אחרי שאתן עוברות על המידה שלכן, (הנעליים מסודרים במדפים לפי מידות) עברו בקלילות על המידות האחרות, יכול להיות שדווקא הזוג שתרצו יהיה במידה שלכן.

7. בזמן שתהיו שם תראו את המוכרות מוציאות עוד ועוד סחורה, כך שאם אתן כאן לכמה ימים, שווה לחזור ולבדוק את הסחורות החדשות.

הבטחתי שיהיה כאן סדר! לכן, אני מסבירה איך להגיע: החנות נמצאת ברחוב קרל מרקס שטראסה 92-98 (זה הבניין היא ממוקמת), היא פונה לרחוב, וקשה לפספס אותה עם שלטי הענק בכניסה. ניתן להגיע אליה עם U7 (הרכבת התחתית של ברלין) ולרדת בתחנה: נויקלן ראטהאוס.
שעות פתיחה: כל יום פרט ליום ראשון מ-10:00 ועד 20:00.

אם אהבתן את הפוסט אתן מוזמנות לעקוב אחריי בבלוג, וכמובן בדף הפייסבוק שלי ואני מבטיחה להמשיך לעדכן אתכן בכל המקומות הסודיים והשווים בברלין!

4 Comments

  1. Trischi
    September 3, 2013

    מהמם! היינו בחנות בנויקלן ביום האחרון של הטיול שלנו אבלך הייתי כבר פוסט שופינגית ולא היה לי כוח לנבור… בביקור הבא :)

    Reply
    • BeautyBitch
      September 3, 2013

      בקרוב מאוד- אקטוברפסט, אני בטוחה שתרצי להיות כאן, ואז נוכל לקרוע את העיר.

      Reply
  2. efrat
    September 5, 2013

    חג שמח ושנה נהדרת :)
    נשמרעל לוח ליבי (כלומר ברשימת קניות לבלרין) תותחית את

    Reply
    • BeautyBitch
      September 5, 2013

      חג שמח יקירתי האופנתית! תודה על המחמאה, וחכי לפרקים הבאים, מבטיחה שיהיה שווה.

      Reply

Leave a Reply