על הסכין

Posted by on Aug 6, 2012 in טיפוח | 4 Comments

אז קיבלתי כמה תגובות מגברים (כן כן אני יודעת שגם אתם קוראים את הבלוג שלי) המבקשים נקודת מבט גברית. לכן כשהגעתי לתערוכת הצילומים של פיני סילוק בגלריית מונטיפיורי בגורדון המתעסקת בגבריות מתוך התעסקות בשיער גוף, חשבתי לעצמי- יאי! נקודת מבט גברית! התערוכה המדוברת היוותה חלק מאירוע ההשקה של סכין הגילוח החדשה של “שיק” וידעתי שאבחר אחד מחבריי הזכרים לפוסט אורח. כעת, ללא השתהויות נוספות אני מציגה בפניכן את תום אשחר (הידוע בכינוי תומסו), גבר, בעל, איש ספר, ובעיקר מתגלח סדרתי.

“על הסכין”

לפני שבועיים, התארחתי בבית של חברים. למחרת הייתי צריך לפגוש מישהו חשוב והייתי חייב להתגלח. זה, כמובן, חוץ מהעובדה שברמת הזיפים שהייתי בה, לא היו מעלים אותי על מטוס או מכניסים אותי לשום מקום בהם יש מאבטח.  בלית ברירה, עשיתי את הדבר שלא יעשה – לקחתי סבון, הקצפתי אותו על הפנים, לקחתי את סכין הגילוח של אישתי, זה שבזכותו יש לה רגליים נהדרות כל כך,  ובזהירות של קוף שמנגן על פסנתר, התגלחתי.  יצא נהדר. וזו השורה התחתונה של הפוסט הזה. סכין הוא סכין הוא סכין. במיוחד אם הוא חדש לגמרי ואתם מגדלים זקן צרפתי.

אני זוכר כשהתחלתי להתגלח לפני בערך עשרים שנה. זה היה סמל סטטוס של מתבגרים. עד היום אני רואה בני נוער שיש להם זקן עבה משלי וזה עושה לי משהו.  בקיבוץ,כמו בשנות השמונים עצמן, מכשירי הגילוח היו פשוטים אך מתיימרים. עוד לא ידעו לאן לקחת את זה, והבינו שהכי חשוב זה השיווק. היה אפשר לראות פרסומות בעיתון עם מיטב המפורסמים שקוראים לנו, לגברים, להשתמש בהם כי מישהו אחר שמופיע טלוויזיה עושה את זה.  אלו היו הזמנים המצחיקים בהן כריות היו בכתפיים ולסכיני גילוח היתה רק שורה אחת של סכינים ואף לא בטריה אחת.

מאז, עבר שנים, אני כבר  מתגלח בכל פעם שהחיים הרציניים, או אישתי, דורשים את זה. נפלתי גם אני לדפוסי המחשבה הבורגניים, וגם אני לא יכול לחשוב על לקנות מכשיר גילוח שאין בו לפחות שלוש סכינים.

הם יפים, גדולים, והתחושה הראשונה בשימוש שלהם הוא שמישהו, בטח אמריקאי, עבד קשה כדי לנסות לשכנע אותי שהמכשיר שלו הוא הכי “וווווואווווו”.

אז בסכין החדש של ” Shick” יש חמישה להבים.  זה נראה מלהיב בערך כמו מטוס קרב בתצוגה פטריוטית אל מול חופי תל אביב. אבל אני פציפיסט. דברים כאלו לא עושים עלי רושם. למעשה, הם גורמים לי לחשוב עד כמה היה צריך לפטר את המעצב של החברה שכנראה נלחץ ע”י הבוסים שלו וצעק באיזו ישיבה ” אני יודע!! בואו נשנה את כל הקונספט שהיה עד עכשיו של שלושה סכינים למשהו אחר לגמרי”.

חידוש מגניב, שהיה מתאים להרבה מאד נשים שאוהבות להשתמש בסכין של גברים, הוא ה HYDRO.  מעל הסכינים יש חלק שאמור לשחרר חומר בזמן הגילוח שנותן לחות לעור. באמת שניסיתי להתחבר לצד הנשי שלי תוך שאני מקלל “כוסאמק, למה זה טוב?!”.  מי חשב שאפשר למכור לגברים את השקר הזה שמוכרים לנשים כבר שנים?

על אף כל הדברים שכתבתי עד עכשיו, אני חייב לציין לטובה את חווית הגילוח הראשונית. האחיזה במכשיר יחסית נוחה. הוא מרגיש בידיים שלי כבד ויציב.  הסכינים כל כך חדות, שהצלחתי להוריד שכבת זיפים בת שבועיים, שצמחה כל כך שהיתה יכולה להיות תפאורה לסרט “בארץ יצורי הפרא”. על אף שיש חמישה סכינים, המכשיר עובר בקלות על פני השטח הקשים כמו החיבור של הלחי עם הצוואר. התוצאה – מעולה. אני מגולח קרוב מאד לעור ואישתי יכולה להתפעל כשהיא מדמיינת לעצמה את הלחי הנקייה שלי במשרד הפינתי החדש כשאני לבוש בחליפות.  סכינים חדשות, כפי שכבר כתבתי, כמעט תמיד מגלחות עד שורש השערה. על אף זה, הסכין של Shick עושה את זה אפילו טוב יותר מאחרות.  אפילו השטיפה שלהם קלה יותר. וזה משמעותי לגילוח, במיוחד לגילוח של זיפים ארוכים או זקן ממשי.

אז אם אתם לא אנשים שהקנקן הוא מה שקונה אותם, אם אתם אוהבים את הפנים שלכם חלקים כמו תחת של תינוק, אם אתם גברים מספיק כדי להודות שלא אכפת לכם, אם אתם קונים את המכשירים שלכם ולא ההפך, לכו על זה!

היי, זו שוב אני- רציתי להזכיר לכן שאת הגיגיו של תום ואישתו הסקסי-טקסטי זרוב תוכלו למצוא באתר המעולה http://zroob.com/ ואם אתן כבר שם, קראו על מסעה של אליזרין לקבלת מלגה ללימודי תואר שני בניו יורק (רמז: היא קיבלה אותה ובגדול)

4 Comments

  1. Chica
    August 6, 2012

    מריח לי שיווקי, ותומאסו הצטייר לי בראש כטיפוס הכי אנטי צרכני, דיסלייק!!!

    Reply
    • tomaso
      August 6, 2012

      שיווקי לגמרי. מכרתי את עצמי בזול כל כך, שהייתי צריך לשלם לה כדי שתתן לי לכתוב

      Reply
  2. Peacha
    August 7, 2012

    אוי זה אדיר! הולכת להביא לבנזוג לקרווא
    בתקווה שזה יגרום לו להעיף את הזקן!!

    Reply
    • Kes
      August 8, 2012

      חשבתי לעצמי בדיוק את אותו הדבר! 😐

      Reply

Leave a Reply