? מה מסתתר בתיק שלי

בעקבותיה של טל פלג, אושיית האיפור המוכרת, קולגת בלוג יקירה ומאפרת החתונה שלי החלטתי לכתוב את פוסט התיק הגדול, או במילים אחרות- מה נמצא בתיק שלי?

מאז שעברתי לכאן יש לי קצת יותר מידי נושאים לכתוב עליהם, אני יכולה לכתוב על חנויות יד שנייה מגניבות, שווקים שווים, רשתות שיש רק כאן, מוצרי איפור חדשים, או סתם לתעד את חיי בעיר הגדולה, אבל לצערי כשיש יותר מידי אפשרויות, אני נוטה להיכנס להלם מערכתי ולא לכתוב דבר. זו הסיבה העיקרית בגללה היה לכן מעט שקט ממני.

אז מה נמצא בתיק שלי?

התיק

התיק

תיק קנקן. התיק היומיומי שלי, במקרה ואני לא צריכה להיראות פנסי. כן, אני אוהבת תיקי גב. לא, אני לא מתכוונת להתנצל על כך, כן אני יודעת שהוא מלא בשיערות של חתולים. מבחינת נוחיות אין בכלל על מה לדבר, כולנו יודעות שתיקי גב נוחים בהרבה, אני מחכה לשובו של הניינטיז באמת, בהם תיקי גב יחזרו בקאמבק רציני. עד אז, אני נשארת נאמנה לתיקי גב, כמעט בודדה במערכה. כמובן שיש לי תיקים נוספיפ, יותר מתוחכמים, נשיים, יפים, אבל זה תיק היומיום שלי. יש לו מקום מיוחד לאייפד שלי, יש לו כיס לדברים חשובים, ומקום למים בצדדיו.

קרם ידיים

קרם ידיים

קרם ידיים של לאוקסיטן מסדרת ״שרי פרינסס״. בעבר אמוני היה שייך לקרם הידיים הקלאסי של לאוקסיטן, חמאת שיאה, ללא ניחוח חזק, למען האמת היה לו ניחוח שהזכיר לי מעט מקדם הגנה. בכל אופן, אהבתי אותו ולא העזתי לבגוד, עד שיום אחד הרחתי את נסיכת הדובדבן והתאהבתי. הוא יותר קליל מהקרם הקלאסי, נספג יותר בקלות, אך אני מרגישה שאני חוזרת להשתמש בו לעיתים יותר תכופות משהשתמשתי בקלאסי. אני אכן שוקלת לחזור לאקס, אבל נהנית מההרפתקאה החדשה שלי.

סבון ידיים

סבון ידיים

סבון היגייני לידיים, פטשולי לבנדר וניל של סבון. אני מאוד אוהבת סבונים ללא שטיפה, מעט נוזל קריר והידיים מחוטאות מחיידקים. העניין הוא שלרוב יש להם ריח של בתי חולים שיוצרים אצלי אנטגוניזם מיידי. יום אחד בטיול תל אביב עם חברתי הדס המקסימה היא התוודתה על אהבתה לסבון של סבון וכשהיא קנתה לעצמה אחד, היא קנתה גם לי מתנה. מאז רכשתי אינספור, וגם כאן בברלין יש לי אספקת סבון. אני חסידה גדולה של ״אם זה לא שבור אל תתקני״.

ארנק

ארנק

הארנק 2

הארנק 2

הארנק שלי, עבודת יד מאטסי. אני מודה שיש לי בעיה עם מציאת ארנקים. אני לא קונה ארנקי עור, ואני לא אוהבת ארנקים מתיילדים יתר על המידה, לכן אני מחליפה ארנקים בתדירות נמוכה מאוד. אני בררנית ולא מוכנה לקנות ארנק רק כי הוא יפה, עליו גם להיות גדול מספיק כדי להכיל את כל הג׳אנק שלי. שוטטתי באטסי בחיפוש אחר הארנק המושלם, ומצאתי אותו- ארנק שנתפר ביד ממגזין ״בורדה״. לצעירות מבינינו- בורדה היה המגזיח המוביל בעולם לאופנה וגזרות, אני זוכרת את סבתא שלי ליד מכונת התפירה עם גזרה של בורדה, תופרת שמלה לאמי. מאוחר יותר לאבי ואמי היה מפעל סריגה, ואת ילדותי העברתי בין מכונות התפירה, הגזרן והאוברלוק. אחרי שמצאתי את הארנק, ראיתי שהמעצבת היא מישראל. שמחתי מאוד, כי כלל לא חיפשתי מעצבות ישראליות במיוחד, פשוט בחרתי את הארנק היפה ביותר.

אוזניותת

אוזניות

אוזניות HD 202 של סנהייזר. לחיות בעיר גדולה זה לא תמיד הכי כיף, לפעמים האנשים, העומס, הרעש יכולים קצת להעיק. עוד כשגרתי בתל אביב פיתחתי לי הרגל, אני נושאת עמי אוזניות ענק בתיק, כאלו שאני יודעת שיכולים לחסום כל רעש, וכשמתחשק לי להיות לבד, אני פשוט מניחה אותן על האוזניים ושמה פול ווליום. גם בתוך אוטובוס מקרטש ומרעיש אני בבועה מוסיקלית, לחלוטין לבד, עולם בתוך עולם.

האייפד

האייפד

האייפד שלי. שותפי לפשע, אהובי הבלתי מעורער והמתנה הטובה ביותר שקיבלתי מימיי. לפני שנתיים דוד ואני דיברנו, ואמרתי לו כמה שאני רוצה אייפד, ולא רציתי אותו בגלל השימושים שלו, או בגלל סיבה קונקרטית, רציתי אותו כי רציתי אותו. אפילו לא היתה סיבה אמיתית. הוא היה יפה, הוא שידר מגניבות, ואני החלטתי להפסיק להיאבק בצורך שלי לא להיות אחד מהעדר ולהתאהב בו. אז קנינו לי אותו :) מסתבר, שזו הקנייה הטובה ביותר שעשינו, כי עד היום הוא משמש אותי מידי יום, הוא כמעט מחשב לכל דבר, ואני מוצאת את עצמי מול מסך מחשב רגיל לעיתים רחוקות למדי. הוא מספיק לכמעט כל השימושים שלי, חוץ מגיימינג כמובן. יש לי עליו סרטים אהובים, מוסיקה, סדרות, תמונות חשובות, אני גולשת איתו, משחקת בו, בכל אופן- הוא אחלה של דבר, ואני לא זזה לשומקום בלעדיו.

פודרה אסתי לאודר

פודרה אסתי לאודר

פודרת אירו מאט שקופה של אסתי לאודר. גם בגיל 28 העור עדיין יכול להיות שומני ולהבריק בשניות. תמיד אומרות לי שאני בת מזל ושיופיעו לי קמטים מאוד מאוחר ובלה בלה בלה, בינתיים להן יש עור פורצלן ואמי מלאת חצ׳קונים. אם אניח את המרמור בצד, אוכל לספר שיחד עם בחירת המייקאפ שלי לאותו היום, לא משנה כמה הוא עמיד ומאט, בשלב מסויים ביום אני איאלץ פדר את עצמי. לעיתים יותר, לעיתים פחות, אבל הפודרה היא חברתי הקרובה. כל בעלות העור השומני, ובכלל- כל מי שאוהבת כיסוי מלא מכירה ואוהבת את אסתי לאודר, אין דרך להסביר זאת אחרת- איפה שהוא במעבדות שלהם הצליחו לעלות על הנוסחא לכיסוי גבוה אבל נעים. הפודרה עושה את עבודתה מצויין, האיפור מתקבע היטב, היא מצליחה לשמר מראה מאטי לאורך זמן, והיא אפילו מצליחה לטשטש מעט את הנקבוביות הפעורות שלי. בנוסף,אני מאוד נהנית גם מהמראה הגדולה והנוחה שלה, סך הכל- מוצר מוצלח ביותר.

אודמים

אודמים

אודמים. הייתי רוצה לומר שאני לוקחת רק את האודם שאני “לובשת” באותו היום אבל אני מבולגנת מידי כדי להאמין לעצמי, אז בתיק שלי מסתובבים כמה וכמה אודמים, שליתי מתוכו מספר צבעים כדי להדגים לכן.

מים טרמליים

מים טרמליים

מים טרמליים של אבנה. לפני כמה חודשים נרשמתי לשירות “גלוסיבוקס” הגרמני. הקופסא שקיבלתי, למרות שהייתה מושקעת ביותר, הייתה מיועדת לנשים שעוסקות בספורט. כל המוצרים כוונו לנשים אתלטיות, או לפחות כאלו שמנסות להיות אתלטיות, לכן מצאתי אותה סוג של פיהוק. פרט למים הטרמליים. החברה מספרת סיפור מאוד ארוך ויפה על אגדות המים ההיי טקיים המיוצרים ומזוקקים ואלוהימה יודעת מה עוד, אני לא כל כך התעניינתי בכתוב, פשוט ניסיתי אותם. יום קיץ חם, רכבת לא ממוזגת, איפור מלא, קצת קשה לנגב את המצח מזיעה- שפריץ של המים הללו, קור מידי, האיפור לא נהרס כלל, והרגשה כללית של עונג. לעיתים אני גם מתיזה על עצמי בסיום האיפור כדי להיפטר ממראה “קייקי” ולאחד את הפיגמנטים. (כמובן שיש לי סטודיו פיקס, אבל אני לא תמיד זקוקה לו)

מקדם הגנה קיקו

מקדם הגנה קיקו

סטיק מקדם הגנה 50 של קיקו. כחלק מהמגורים בברלין, אני גרה יחסית ליד סניף גדול של קיקו, מה שאומר שאני חשופה למבצעים באופן תדיר. אחד המבצעים היה על סטיק ההגנה, והחלטתי שאני מוכנה להשקיע 5 יורו בבדיקה שלו. כנראה אחת ההחלטות השוות שלי, כי הסטיק הוא סוג של שלמות. הוא נמרח כמו חמאה, נספג במהירות, לא מותיר סימן, ומצליח איכשהו למנוע מעוד נמשים להופיע לי על הפרצוף. כן, גם למרוקאיות יש נמשים, ולא, אני לא חושבת שזה יפה, אני יודעת שחלקכן כן.

משקפי שמש

משקפי שמש

משקפי שמש של H&M  אין יותר מידי מה לומר עליהן, ראיתי אותן ונדלקתי עליהן. הן עדיין לא הארמני שלי. עכשיו אספר את הסיפור קורע הלב על משקפי שמש של ארמני שקניתי לפני כמה שנים והשתאימו לי כפי שאף זוג משקפיים עד אליהן ואחריהן לא התאימו. יום אחד הן נשברו לי. הסיפור נגמר. מאז איבדתי את ההתלהבות למשקפי שמש, כנראה שאני עדיין באבל.

ספר

ספר

משחקי הכס נכתב על ידי ג.ר.ר. מרטין. תמיד יש לי ספר בתיק, כשאני ממתינה לתחבורה ציבורית, או לתור אצל הרופא, כשאני על ספסל בשמש או יושבת לקפה, אני מאוד נהנית לקרוא. הספרים מתחלפים, אך מאוד נדיר למצוא אותי עם תיק חסר ספר.

ארנק מטבעות

ארנק מטבעות

ארנקון מטבעות. בברלין מטבעות הן דבר חשוב ביותר. נסיעה עירונית עולה 2.60 יורו לשעתיים נסיעה לכל אמצעי התחבורה. אני עולה על החשמלית שליד הבית שלי, את הכרטיסים ניתן לקנות במכונה שנמצאת בחשמלית עצמה, המכונה מקבלת אך ורק מטבעות- לכן, מטבעות זה חשוב. לפני שבוע קיבלתי בדואר חבילה מקסימה מחברתי המדהימה חמוטל, היא השקיעה מחשבה בכל פריט, והכינה לי חבילת אכפתיות נפלאה. אחת מהמתנות שהסתתרו בתוכה היה ארנק מטבעות קטן ומתוק, מושלם לנשיאת מטבעות תמיד.

כדורים

כדורים

כדורים. הקוראות הוותיקות יותר בבלוג מכירות את בעיית החרדות שלי, וכשאני יוצאת מהבית תמיד יוצאים איתי כדורי הרגעה למקרה חירום. זנקס וקלונקס הם מעין גלגלי הצלה שלי, כשאני מרגישה קרובה להתקף אני לוקחת אחד מהם, והוא מסייע לי להתגבר על ההתקף. אני לא מסוגלת לצאת מהבית בלעדיהם, אני יודעת שזה נחשב לכמה נשים כמו “התמכרות” אבל חשבו על הכדורים שלי כמו על הפלאפון או הארנק או הנעליים שלכן, אתן זקוקות להם ביומיום כדי לשמר רמת חיים מסויימת, כך גם אני עם הכדורים שלי.

ושני הדברים שלא צילמתי: הפלאפון שלי, HTC חביב ופעלתני ומים. כנראה הדבר החשוב ביותר בתיק שלי. תמיד הייתי מאלו שלא שותות הרבה, והיו לי כאבי ראש תכופים, כאבי בטן ותחושת חולשה כללית. מאז שהתחלתי להקפיד על שתיית מים אני מרגישה טוב יותר, והעור שלי במצב טוב יותר. החצ’קונים לא נעלמו לחלוטין אבל יש שיפור ניכר וגדול מכל שיפור קוסמטי שעשיתי לעור הפנים שלי. בקיצור- אם את לא שותה, תתחילי, ומהר. האמיני לי שהעור שלך והגוף שלך יודו לך על זה.

עכשיו תורכן…

3 Comments

  1. marjorie morningstar
    August 19, 2013

    מכירה היטב את תחושת ההצפה שאת מתארת, שעוצרת בעדך מלכתוב. במקרים כאלו באמת אין כמו פוסט “רשימתי” ומובנה יחסית, שמשחרר את המעצורים ומנקה קצת חלודה.

    תיקי גב לגמרי חוזרים עכשיו, זה אכן נחמד אבל יש לי הסתייגות קלה – נורא מעצבן שהארנק לא נגיש, ובכל פעם שעולים לאוטובוס (ובגרסה הברלינאית – לטראם, לאו-באהן או לאס-באהן) צריך לסובב את התיק ולהתחיל לחפור בו.

    Reply
    • BeautyBitch
      August 20, 2013

      הצפה ארורה. בכל פעם שאני חושבת שהתגברתי עליה, היא שבה כמו גל ארור ומטביעה אותי. בנוגע לתיקי הגב, אני מבינה לחלוטין על מה את מדברת, לפני שאני עולה לטראם אני מוציאה את הארנק ומחזיקה אותו ביד, זה הרגל שיש לי מאוטובוסים בארץ. משום מה כשאני עומדת מול נהג אוטובוס, או כל נותן שירות (פקידה בדואר, מוכר בדוכן מיצים וכדומה) אני תמיד מרגישה שאני מבזבזת להם את הזמן, שאני לא מספיק מהירה, ואז אני פשוט מנסה לעשות הכל כמה שיותר מהר. זה די מוזר, וטיפשי, אבל קצת קשה להילחם עם רגשות.

      Reply
  2. חן
    September 14, 2013

    אני חייבת לשאול לגבי הקאנקאן איזה גודל הוא? אני כבר שבועיים יושבת ומתלבטת מול האתר שלהם(-; ולחלוטין תיקי גב זה הדבר! רכזתי באקססוריז אחד ממש מפתיע לטובה

    Reply

Leave a Reply