שמעון גבאי- מעצב אופנה

Posted by on Nov 23, 2012 in אופנה, עיצוב | 6 Comments

אתחיל בהתנצלות קלה, אני יודעת שלא כתבתי די הרבה זמן, אבל יש לי תירוץ ממש טוב- טסתי לפראג להתחתן עם אהוב לבי (חתונה רפורמית לצערי לא תופסת בארצנו הקטנטנה) ולאחר מכן לקחנו רכבת לברלין שם מצאנו דירה אליה נעבור בעוד כחודש! אז הרבה דברים מסעירים קורים כרגע בחיי, אבל לא יכולתי להמתין עוד עם הפוסט הזה (חיכיתי איתו מעט בגלל המצב הרעוע בארץ, חשתי שלא הגיע הזמן עדיין להתעסק בענייני היופי הרגילים שלי).

ועכשיו לעניין האמיתי, קיבלתי הרבה תגובות על עיטור הראש אותו לבשתי לחתונה, אז החלטתי להכיר לכן מקרוב ובאופן יותר אישי את המעצב הצעיר והמוכשר אשר עיצב ותפר לי אותו במו ידיו המוכשרות. שמו שמעון גבאי- שם שכדאי מאוד שתזכרו, כרגע הוא לומד עיצוב אופנה בשנקר, אך לעניות דעתי (היא לא ענייה, זה סתם ביטוי) בקרוב מאוד תוכלו למצוא את הכישרון שלו בצורת בגדים בשוק האופנה הישראלי והעולמי.

העיצוב הראשון, אותו בחרתי לכנות “הארכיטקטוני” הוא שילוב בין שני בדים הגזורים בצורה גיאומטרית אשר לוקחת בחשבון את הצורה הנשית ואף מהללת אותה. העיצוב הזה (ראשוני מאוד יחסית לשמעון) היווה את כרטיס הכניסה שלו לשנקר, כפי שתראו בתמונות, עוד לפני השכלתו האקדמאית הקו העצמאי והמיוחד שלו פורץ מכל תפר. טוב, דיברתי מספיק- קצת תמונות לא?

בתמונות מככבת חברתי הטובה רעות קרן שהסכימה לעלות על גג קפוא ולדגמן על גופה הרזה (עליי השמלה לא עלתה, החגים הרגו אותי..) את השמלה. האיפור על ידי, והצלם במקרה ומישהי מכן הספיקה לשכוח הוא אחי היקר חנן אסור, צלם הבית של הבלוג והצועק המקצועי “לא! זה לא סקסי! את נראית כמו פחית עקומה!”

כמובן שאני לא מסוגלת להעלות פוסט בלי תמונות של עצמי (מישהי אמרה נרקסיזם?) לכן, אני דיגמנתי את היצירה השנייה- הדפס אורגני, שלדים של חיות. המוגדר במסגרת שחורה. העיצוב הזה הוא ההתנסות הראשונה של המעצב עם הדפסות, ואם יורשה לי- הוא יצא נהדר, מחמיא, אדג’י ואפל. כאן הזמן לומר שהצילומים הם באדיבות “מחלקת עיצוב אופנה שנקר” אשר טכנית לה השמלה שייכת עד לסיום הלימודים של המעצב. הוראות הצלם היו “תהיי חייתית” ואכן ניסיתי, אני חושבת שתסכימו שהצלחתי. אני רק מקווה שלא הפחדתי אתכן :)

האופנה הישראלית חיה ובועטת, הגיע הזמן שלנו לעודד אותה ולקנות בגדים ממעצבים צעירים ומצליחים.

6 Comments

  1. Sefi
    November 23, 2012

    ממש מגניב! ומזל טוב על ברלין :)

    Reply
    • BeautyBitch
      November 25, 2012

      תודה רבה בובה, בקרוב הפוסטים יגיעו משם.

      Reply
  2. Dana Yungelson
    November 26, 2012

    השמלות ממש מעניינות,הייתי שמחה לאמץ אותן בשמחה(: מזלטוב על הכל!!

    Reply
    • BeautyBitch
      December 15, 2012

      תודה דנה יקירה :)

      Reply
  3. SG
    December 8, 2012

    ברלין היא בהחלט ה-חלום!
    תמונות יפייפיות!

    Reply
    • BeautyBitch
      December 15, 2012

      תודה רבה- כל המחמאות לצלם.

      Reply

Leave a Reply